Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.motoland.ro implică acceptarea Termenilor și Condițiilor ce vor fi detaliati mai jos. Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a acestora.

www.motoland.ro este administrat de SC MOTOLAND MOTO SRL cu sediul în Cluj-Napoca, Str. Frunzisului, Nr.9, Ap.1, Nr. inreg. Reg. Com.: J12/1273/2011 Cod fiscal: RO28475492.

Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni și Condiții precum și orice modificări ale site-ului www.motoland.ro fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni și Condiții, puteti citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.

Obligațiile clientului

Pentru a putea cumpăra de pe www.motoland.ro, trebuie să introduca datele personale pe website-ul nostru. În utilizarea serviciului, declară că va furniza informații reale, corecte, actuale și complete.

În situația în care considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fară nici o notificare prealabilă.

Procedura de Comandă

Clientul poate comanda produse de pe www.motoland.ro online, prin e-mail sau telefon. Comanda se consideră valabilă numai după ce motoland.ro confirmă Clientului prin e-mail/telefon posibilitatea onorarii acesteia.

Clientul poate anula comanda prin email, inainte de primirea confirmarii pe mail sau telefonic a procesarii acesteia. Comanda nu mai poate fi anulată după ce a fost primită confirmarea livrării coletului.

Comenzile care se ridica de la magazinul MOTOLAND, se vor ridica în termen de 5 zile lucrătoare de la apelul telefonic sau mailul de confirmare a sosirii comenzii. După această perioadă comenzile vor fi anulate automat.

Denunţarea unilaterală a comenzii se poate face de către client dacă motoland.ro întârzie livrarea mai mult de 2 zile de la termenul specificat în confirmarea comenzii, cu excepţia situaţiilor de forţă majoră, cu maxim 7 zile lucrătoare peste termenul specificat în confirmarea comenzii.

Denunţarea unilaterală trebuie formulată în scris şi expediată prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrării în posesia produsului/serviciilor comandate. În acest caz, dacă plata s-a efectuat deja de către client, acestuia i se vor returna banii, în maxim 14 de zile din momentul primirii produsului neacceptat de către client, conform opţiunii de plată specificată în formularul de comandă.

Unele comenzi necesită acordul clientului pentru condiţiile de livrare, plată, etc. Titularii acestor comenzi vor fi contactaţi de către motoland.ro telefonic sau prin email. Dacă în termen de 5 zile clientul nu a trimis niciun răspuns, motoland.ro îşi asumă dreptul de a anula comanda.

Reducerile

Politica preţurilor/reducerilor de pe site este stabilită în totalitate de către motoland.ro, iar preţul de cumpărare este cel afişat în momentul lansării comenzii. 2

Preţurile produselor sunt cele afişate pentru fiecare produs în parte. Discount-urile, reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Pentru calculul sumei se păstrează reducerea cu valoarea cea mai mare.

Toate promoţiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil.

Important:

Produsele distribuite pe www.motoland.ro sunt expuse si in magazinul Motoland, dealer oficial YAMAHA. Din acest motiv in eventualitatea unor erori sau latenţe in actualizarea bazei de date, unele produse care sunt listate ca fiind in stoc, pot fi de fapt cu stoc epuizat. In acest caz, clientul va fi contactat de indata ce acest aspect a fost semnalat.

Modalităţi de plată

Plata produsului/serviciilor comandate se poate efectua (atat avansul cat si restul de plata):

a) prin OP

b) depunere in cont la ghiseul Bancii Transilvania

c) ramburs la primirea comenzii

d) numerar.

In unele cazuri (comenzi de valoare mare sau produse ce se livreaza la comanda si nu sunt in stoc) Motoland isi rezerva dreptul de a solicita o plata in avans in valoare de cel mult 30-50% din valoarea produselor comandate, plata ce nu va fi returnata in caz de anulare a comenzii.

În situaţia în care plata nu se efectuează de către client, comanda va fi considerată anulată şi nu va mai fi onorată. În cazul acesta, motoland.ro va avea dreptul de a solicita plata de despăgubiri şi/sau va putea refuza onorarea altor solicitări de comenzi ale clientului respectiv.

Modalitati de livrare

Motoland foloseste serviciile firmei de curierat Fan Courier si Urgent Curier. Livrarea se face prin curierat rapid la domiciliul clientului in termen de 1 zi de la expedierea coletului si poate ajunge la destinatie dupa maxim 2 zile sau se poate ridica de la magazinul Motoland de pe Str. Frunzisului, Nr.9, Cluj-Napoca. Comenzile mai mari de 299 lei beneficiaza de transport gratuit, cu exceptia pieselor de schimb. Costul transportului pentru comenzi mai mici de 299 lei este intre 20 lei. Tariful livrarii in afara ariei de acoperire a firmei de curierat presupune un cost suplimentar si este 1,00 RON pentru fiecare km efectuat in plus (intr-un sens).

Termenul de livrare este transmis in confirmarea comenzii telefonica sau pe email si este de maxim 3 zile lucratoare, socotit de la data preluării comenzii dumneavoastră, pentru produsele aflate in stoc. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi înștiințat în acest sens. În unele cazuri, produsul comandat poate fi înlocuit cu unul asemănător dacă dumneavoastră doriți și sunteți de acord cu acest lucru.

Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societății de curierat sau transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințati în aceeasi zi in care a fost primit coletul.

Returnarea produselor

Motoland.ro va respecta prevederile Ordonantei de urgenta nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta, ceea ce conferă cumpărătorului (numai în condiţiile actului normativ menţionat) dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator in perioada efectuarii expeditiei, în ambalajul original şi doar dacă acestea nu au suferit deteriorări, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunţarea unilaterală formulată în scris, contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amanata pana la momentul primirii produselor returnate. Motoland.ro are dreptul ca atunci când consideră că acţiunile clientului au fost cu rea-voinţă, să solicite acestuia daune interese, in condiţiile legislaţiei în vigoare. De asemenea, motoland.ro îşi rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.

Adresa de returnare a produselor este: Str. Frunzisului Nr. 9, Ap.1, Cluj-Napoca, Cod 400664. Returile nu se vor expedia niciodata de catre client catre Motoland cu plata ramburs.

Dreptul de autor

Conţinutul site-ului web www.motoland.ro (inclusiv, dar fără a se limita la imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, elemente grafice, logo precum şi alte date) este proprietatea motoland.ro şi a partenerilor şi furnizorilor săi, fiind aparat de Legea dreptului de autor şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Pe aceste considerente este absolut interzisă utilizarea acestor elemente fără acordul scris al motoland.ro.

Accesul online al utilizatorilor

Motoland.ro nu garantează accesul clienţilor la site-ul web www.motoland.ro în orice moment, nerăspunzând de probleme cauzate de terţi (probleme tehnice, defecţiuni datorate serverului sau conexiunii la Internet) sau probleme generate de upgrade sau de orice alte motive comerciale ale motoland.ro.

Motoland.ro are dreptul de a interzice accesul anumitor clienţi şi vizitatori, pe termen limitat sau nelimitat, fără o notificare prealabilă.

Transmitere emailuri

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, SC MOTOLAND MOTO SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă datele personale furnizate şi numai pentru scopurile specificate: emiterea facturii fiscale, informarea asupra stării comenzii şi expedierea către client. Refuzul oferirii informaţiilor atrage imposibilitatea onorării comenzii.

Conform Legii nr. 677/2001, clienţii au dreptul de acces, de intervenţie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale şi dreptul de a se adresa justiţiei.

Pentru acurateţea informaţiilor clientul este rugat să comunice orice modificare intervenită de la data înregistrării sale în baza de date. 4

Prin abonarea la newsletter se consideră că utilizatorul este de acord cu primirea de e-mailuri periodice conţinând informaţii diverse legate strict de motoland.ro. În această situaţie datele personale nu vor fi utilizate în alte scopuri şi, conform prezentului contract, vor putea fi modificate sau şterse din baza de date motoland.ro la cererea scrisă a clientului.

Forța majoră şi legea aplicabilă

Atât clientul cât şi motoland.ro nu vor fi răspunzători pentru neexecutarea obligaţiilor contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forţă majoră.

Prezentul contract este supus legii române.

Politica de confidențialitate

În conformitate cu dispozițiile Legii nr.677/200, clienții noștrii au urmatoarele drepturi,:

1) Dreptul la informare (art.12)

2) Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obține, la cerere și în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.

3) Dreptul la intervenție (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisă și în mod gratuit, următoarele:

a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;

b) transformarea datelor personale nelegale în date anonime;

c) notificarea terților cu privire la operațiunile prevăzute la lit. a) si b).

4) Dreptul la opoziție (art.15) – dreptul de a se opune, în mod gratuit și printr-o cerere scrisă, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, că datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări.

5) Dreptul de a se adresa justiției (art.18) – dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea drepturilor garantate de lege și care au fost încălcate.

6) Dreptul de a face plângere la autoritatea de supraveghere (art.25).

Limitări privind utilizarea anumitor tehnici de comunicație la distantă

Art. 1. – Următoarele tehnici de comunicație la distanță necesită acordul prealabil al consumatorului: a) sistem automatizat de apel fără intervenție umană (automat de apel); b) telecopiator (fax) c) adresa de postă electronică (e-mail)

Art. 2. – Utilizarea altor tehnici de comunicație individuală la distanță în afara celor prevăzute la art. 1 nu este permisă dacă există un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzând tehnicile de comunicație la distanță a) imprimat neadresat; b) imprimat adresat; c) scrisoare tipizată; d) publicitate tiparită cu bon de comandă; e) catalog; f) telefon cu intervenție umană; g) telefon fără intervenție umană (automat de apel, audiotext); h) radio; 5

i) videofon (telefon cu imagine); j) videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatură sau ecran tactil); k) postă electronică (e-mail); l) telecopiator (fax); m) televiziune (teleshopping).

Limitarea răspunderii

Motoland.ro face eforturi permanente pentru a păstra acurateţea informaţiilor din acest site. Rareori acestea pot conţine mici inadvertenţe: fotografia are caracter informativ, unele specificaţii pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare. Vă stăm oricând la dispoziţie pentru eventuale clarificări.

Preţurile de pe www.motoland.ro includ TVA, dar nu includ cheltuielile de livrare sau alte cheltuieli, dacă nu se specifică altfel în mod special pe website. Costurile privind livrarea sau/şi alte costuri ale serviciilor sunt menţionate în momentul confirmării comenzii de către motoland.ro.

În cazul în care motoland.ro se află în imposibilitatea de a livra comanda din vina clientului (fie că acesta nu este găsit la adresa menţionată, nu poate fi contactat sau nu se prezintă să ridice pachetul de la magazinul Motoland din Cluj-Napoca etc.), comanda va fi anulată iar produsele se vor întoarce la motoland.ro. Pentru o nouă livrare, clientul va trebui să suporte noi costuri de livrare sau alte costuri tehnice ce se impun.

În cazul în care clientul a făcut plata în avans şi, din vina sa, nu poate primi produsele în maxim 7 zile din momentul expedierii şi nici nu poate fi contactat în interval de 15 de zile, comanda va fi anulată, dar plata nu va putea fi returnată, constituind despăgubiri din partea clientului.

Comenzile inregistrate pe www.motoland.ro in zilele de Vineri dupa ora 16 cat si Sambata sau Duminica vor fi procesate in ziua de Luni.

Motoland.ro nu răspunde de conţinutul site-urilor la care se ajunge prin link-uri.

Litigii

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat cunoștința asupra faptului că legile române vor guverna Termenii și Condițiile de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și S.C. Motoland Moto S.R.L. În cazul unor eventuale conflicte între S.C. Motoland Moto S.R.L. și clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța competentă în conformitate cu legile române în vigoare.

Diverse

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsita nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni Condițiile și Termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.

Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții clientul iși asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual.