YZF-R3 ABS

4.874 + TVA

Detalii

  • Motocicletă supersport din categoria de licenţă A2 uşoară
  • Dezvoltată utilizând ADN-ul pur al seriei R
  • Motor cu doi cilindri în linie de 321 cc, lin şi puternic
  • Şasiu subţire şi uşor cu manevrare agilă, sportivă
  • Carenaj agresiv complet cu faruri duble de serie R
  • Caroserie aerodinamică cu masa concentrată în partea anterioară
  • Suspensie sportivă şi confortabilă
  • Performanţă de frânare puternică
  • ABS prevăzut ca echipare standard
  • Pregătită pentru utilizare zilnică, în oraş sau pe autostradă
Categorii de produse: , ,

Descriere

Supersport uşor pentru utilizare zilnică

Motocicletele legendare Yamaha, de serie R, definesc standardele în lumea supersport, datorită stilului de primă clasă, tehnologiei avansate şi performanţei senzaţionale.

Aceasta este o motocicletă nouă care se potriveşte perfect în gama noastră supersport, între modelul cu succes comercial YZF-R125 şi seria campioană YZF-R6: motocicleta YZF-R3! Indiferent dacă doriţi să treceţi la următorul nivel de la 125 sau dacă sunteţi un începător al sportului pe două roţi, puteţi fi sigur că YZF-R3 a fost construită cu aceeaşi atenţie la detalii pe care o acordăm fiecărei motociclete din seria R.

Aruncaţi o privire la carenajul agresiv cu faruri duble şi la caroseria aerodinamică, şi puteţi vedea ADN-ul pur al seriei R. YZF-R3: o supermotocicletă pe care o puteţi pilota în fiecare zi!

Motor

Tip motor 2-cilindri, Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-supape
Capacitate cilindrică 321cc
Alezaj X Cursă 68,0 mm x 44,1 mm
Compresie 11,2 : 1
Putere maximă 30,9 kW (42,0PS) @ 10.750 rpm
Varianta cu putere limitată nu e disponibil
Cuplu maxim 29,6 Nm (3,0 kg-m) @ 9.000 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, Disc multiplu
Carburator Injecţie de carburant
Sistem de aprindere TCI, Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală Lanţ
Fuel consumption nu e disponibil
CO2 emission nu e disponibil

Şasiu

Cadru Diamant
Sistem suspensie faţă Furci telescopice
Cursă faţă 130 mm
Unghi rolă de direcţie 25Âş
Traseu 95 mm
Sistem suspensie spate Basculă
Cursă spate 125 mm
Frână faţă mono disc hidraulic , Ø 298 mm
Frână spate mono disc hidraulic, Ø 220 mm
Anvelopă faţă 110/70-17M/C 54H (Tubeless)
Anvelopă spate 140/70-17M/C 66H (Tubeless)

Dimensiuni

Lungime totală 2.090 mm
Lăţime totală 720 mm
Înălţime totală 1.135 mm
Înălţimea scaunelor 780 mm
Baza roţilor 1.380 mm
Gardă minimă la sol 160 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 169 kg
Capacitate rezervor carburant 14,0 L
Capacitate rezervor ulei 2,4 L

Motor dinamic de 321 cc cu doi cilindri în linie

Alimentarea modelului supersport de serie R de la Yamaha este asigurată de un motor de 321 cc, răcit cu lichid şi cu doi cilindri în linie, care are unele dintre cele mai avansate tehnologii din clasă. Cu un randament maxim de 30,9 W/42 PS la 10.750 rpm, motorul R3 asigură o reacţie instantanee a acceleraţiei pentru o pilotare senzaţională - de fiecare dată.

Tehnologie de serie R

R3 utilizează o tehnologie sofisticată de serie R, inclusiv un arbore cu came acţionat direct, pistoane forjate, biele carburate, cilindru cu frecare redusă - şi multe altele. Pentru a asigura un bun echilibru dintre pilotarea la viteză redusă şi performanţa la viteză ridicată, motorul are un design cu braţ de pârghie la 180 grade, în timp ce se utilizează un balansor primar pentru a reduce vibraţiile şi zgomotul mecanic.

Cadru tubular sportiv şi agil

Şasiul compact şi uşor este fabricat din ţeavă de oţel de mare rezistenţă care asigură un echilibru optim între putere şi rigiditate. Pentru caracteristici de manevrare sportivă şi agilă, ampatamentul R3 este aproape acelaşi ca şi pentru R6, la 1.380 mm - în timp ce distribuţia greutăţii 50/50 faţă/spate şi înălţimea scaunului de 780 mm asigură o pilotare echilibrată.

Braţ oscilant lung de tip R1

Pentru a accentua ADN-ul său puternic de serie R, YZF-R3 beneficiază de un braţ oscilant foarte lung, inspirat de la R1. Având acelaşi raport dintre braţul oscilant/ampatament ca şi fratele său mai mare legendar, această configuraţie dovedită în curse asigură o performanţă de manevrare puternică în linie dreaptă şi o transmisie mai eficientă de putere pentru drum.

Roţi cu 10 spiţe turnate

Având cinci perechi de spiţe turnate subţiri care completează aspectul uşor şi elegant al motocicletei, roţile de 17 ţoli sunt dotate cu o anvelopă faţă de 110/70-17 şi o anvelopă spate de 140/70-17. Pentru performanţe de frânare puternice şi progresive, YZF-R3 beneficiază de un disc faţă de mare diametru, de 298 mm şi un disc spate de 220 mm, iar pentru un plus de control, vine cu ABS ca dotare standard.

Stilizare distinctivă de serie R

Observaţi motocicleta fabuloasă R3 din orice unghi şi devine evident de unde provin genele acesteia! Caroseria aerodinamică unghiulară are linii distinctive inspirate din seria R şi faruri duble cu pantă inversată - precum şi tobă de eşapament scurtă şi coadă ascuţită şi curbată în sus - toate sunt puternic influenţate de aspectul modelului R6, câştigătorul Campionatului mondial.