2017 YZF-R1M

20.000 + TVA

Detalii

  • Suspensii electronice pentru curse (ERS) Öhlins
  • Unitate de control al comunicaţiilor cu recartografiere wireless
  • Caroserie din carbon tip M1 / 200 kg umed – 180 kg uscat
  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°
  • Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date 3D privind mişcările
  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare
  • Controlul ridicării / controlul demarării / pneu spate lat 200
  • ABS sensibil la înclinare/sistem unificat de frânare
  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt
  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu
  • În limita stocului disponibil
  • Evenimentul exclusiv Yamaha Racing Experience pentru proprietarii de motociclete R1M
Categorii de produse: , ,

Descriere

Yamaha YZF-R1M. R1 suntem noi

Motocicleta de curse YZF-R1M este o variantă specială a modelului R1, cu specificaţii nominale chiar mai înalte, ce permit oricărui pilot de curse sau amator de adrenalină să îşi descopere adevăratul potenţial.

O unitatea de măsurare inerţială (Inertial Measurement Unit – IMU) pe 6 axe asigură controlul asupra tracţiunii, patinării, ridicării roţii din faţă, frânării şi demarării. Unitatea de control al comunicaţiilor cu GPS permite consultarea timpilor de parcurgere a unui tur de circuit şi alte date privind motocicleta pe o tabletă Android – şi suspensiile electronice pentru curse (Electronic Racing Suspension – ERS) ale modelului RM1 oferă manevrabilitatea supremă.

Cu motorul său de 200 PS cu arbore cotit cu manetoane decalate la 90 de grade, şasiul cu ampatament scurt, sistemele electronice de control 3D şi caroseria exclusivistă din carbon, modelul R1M aduce piloţilor privaţi o tehnologie de serie dezvoltată pornind de la modelul M1.

Motor

Tip motor Răcit cu lichid, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape
Capacitate cilindrică 998cc
Alezaj X Cursă 79,0 mm x 50,9 mm
Compresie 13,0 : 1
Putere maximă 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 rpm
Varianta cu putere limitată nu e disponibil
Cuplu maxim 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, Disc multiplu
Carburator Injecţie de carburant
Sistem de aprindere TCI (digital), Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală Lanţ
Fuel consumption 7,2 l/100km
CO2 emission 168 g/km

Şasiu

Cadru Deltabox din aluminiu
Sistem suspensie faţă Furci telescopice, Ø 43 mm
Cursă faţă 120 mm
Unghi rolă de direcţie 24Âş
Traseu 102 mm
Sistem suspensie spate Basculă, (suspensie de legătură)
Cursă spate 120 mm
Frână faţă discuri duble hidraulice , Ø 320 mm
Frână spate mono disc hidraulic, Ø 220 mm
Anvelopă faţă 120/70 ZR17M/C (58W)
Anvelopă spate 200/55 ZR17M/C (78W)

Dimensiuni

Lungime totală 2.055 mm
Lăţime totală 690 mm
Înălţime totală 1.150 mm
Înălţimea scaunelor 860 mm
Baza roţilor 1.405 mm
Gardă minimă la sol 130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 200 kg
Capacitate rezervor carburant 17 Litri
Capacitate rezervor ulei 3,9 Litri

Suspensii electronice pentru curse (ERS)

Suspensiile electronice pentru curse (ERS) preiau datele de la unitatea de măsurare inerţială pe 6 axe, permiţând unităţii de control al suspensiilor Suspension Control Unit – SCU) să regleze setările furcii şi amortizoarelor. Adaptându-se la condiţiile cursei, ERS sporeşte stabilitatea la frânare reducând coborârea furcii şi oferă, de asemenea, un control îmbunătăţit şi tracţiune sporită la ieşirea din viraje.
Unitatea de control al comunicaţiilor (CCU)

Unitatea de control al comunicaţiilor (CCU)

Unitatea de control al comunicaţiilor (Communication Control Unit – CCU) are o funcţie de jurnalizare a datelor care permite piloţilor să înregistreze o gamă largă de date de funcţionare, precum timpii de parcurgere a tururilor de circuit, viteza, poziţia acceleraţiei, monitorizarea prin GPS, unghiul de înclinare şi altele. Aceasta poate fi, de asemenea, utilizată pentru a comunica cu sistemul de control al deplasării (Yamaha Ride Control – YRC) în timpul vizualizării, descărcării sau modificării modurilor de rulare.
Caroserie de carbon dezvoltată pe baza modelului YZR-M1

Caroserie de carbon dezvoltată pe baza modelului YZR-M1

Cu admisia forţată de aer situată în poziţie centrală şi parbrizul înalt, caroseria uşoară de carbon a modelului R1M aminteşte fără echivoc de silueta M1. Farurile compacte cu LED-uri de o parte şi de alta a admisiei de aer evidenţiază ADN-ul de motocicletă de curse, în timp ce luminile de poziţie duble cu LED-uri oferă acestei supermotociclete un aspect cu adevărat unic.
Motor de 200 PS cu arbore cotit cu manetoane decalate la 90°, dezvoltat pe baza modelului M1

Motor de 200 PS cu arbore cotit cu manetoane decalate la 90°, dezvoltat pe baza modelului M1

Modelul R1M este propulsat de un motor de 998 cc, cu 4 cilindri, 4 supape şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°, care generează 200 PS fără a utiliza pistoane de presurizare a aerului. Derivat pornind de la modelul nostru premiat YZR-M1 MotoGP, arborele cotit cu manetoane decalate la 90° asigură o ordine de aprindere neuniformă de 270° - 180° - 90° - 180° ce generează un cuplu liniar înalt.
Unitatea de măsurare inerţială (IMU) pe 6 axe

Unitatea de măsurare inerţială (IMU) pe 6 axe

Unitatea extrem de sofisticată de măsurare inerţială (Inertial Measurement Unit – IMU) pe 6 axe transmite unităţii ECU date precise privind fiecare aspect al mişcării motocicletei, iar unitatea ECU activează tehnologia de control electronic a modelului R1M, care include sistemul de control al patinării (Slide Control System – SCS) şi sistemul de control al tracţiunii (Traction Control System – TCS) de pe roata spate, ambele sensibile la unghiul de înclinare şi dezvoltate pe baza platformei MotoGP.
Control 3D

Control 3D

Incluzând sistemul de control al patinării (Slide Control System – SCS) şi sistemul de control al tracţiunii (Traction Control System – TCS) pe roata spate, ambele sensibile la unghiul de înclinare, sistemul de ridicare a roţii faţă (Front Lift Control – LIF), precum şi sistemul de control al demarării (Launch Control System – LCS) şi sistemul de comutare rapidă (Quick Shift System – QSS), tehnologia de control electronic a modelului R1M permite fiecărui pilot să îşi pună în valoare pe pista de curse adevăratul potenţial.
ABS cu sistem unificat de frânare

ABS cu sistem unificat de frânare

Discurile faţă duble de 320 mm şi etrierele monobloc ale modelului R1M, la care se adaugă discul spate de 220 mm, sunt echipate cu un sistem ABS (sistem de frânare antiblocare) foarte sofisticat, sensibil la înclinare, precum şi cu sistemul unificat de frânare Yamaha care permite pilotului să obţină un nivel înalt de control în diferite situaţii de trafic rutier sau de pe pista de curse.
Şasiu Deltabox compact

Şasiu Deltabox compact

Şasiul Deltabox din aluminiu include un braţ oscilant structural lung, orientat în sus şi un şasiu spate din magneziu, evidenţiind moştenirea solidă preluată de R1M de la modelul de curse M1. Şasiul cu ampatament scurt, de 1.405 mm, şi greutatea umedă redusă a modelului R1M, de numai 200 kg, oferă motocicletei un nivel înalt de agilitate şi sensibilitate pentru performanţe excelente în timpul curselor.