YZF-R125 ABS

4.286 + TVA

Detalii

  • Cel mai bun vârf de gamă 125cc supersport
  • ADN-ul legendarei serie R
  • Admisie aer tip cursă, între faruri
  • Furci faţă inversate de înaltă rigiditate
  • Instrumente LCD multifuncţionale
  • Sistem de injecţie combustibil cu eficienţă înaltă
  • Roţi uşoare tip cursă, cu spiţe în formă de Y
  • Etrier faţă radial de înaltă tehnologie şi disc flotant
  • Suspensie articulată spate îmbunătăţită pentru un nivel sporit de confort
  • Pedală de frână spate şi manetă de schimbător din aluminiu forjat
Categorii de produse: , ,

Descriere

Potoliţi-vă setea

Aceasta este o motocicletă care se ridică deasupra tuturor. Datorită ADN-ului seriei R de la Yamaha, motocicleta de curse YZF-R125 este calea de acces la cel mai exclusivist club de motociclism.

Această motocicletă remarcabilă a fost proiectată utilizând aceeaşi tehnologie avansată care a creat modelele din seria R de capacitate mai mare, respectate atât pe stradă cât şi pe circuitul de curse.

Având carenaj revoluţionar şi caracteristici precum furca faţă inversată şi braţul oscilant din aluminiu, precum şi motorul răcit cu lichid şi cursă scurtă şi sistemul ABS, modelul YZF-R125 este construit pentru senzaţii tari.

Motor

Tip motor Monocilindru, Răcit cu lichid, 4 timpi, SOHC, 4-supape
Capacitate cilindrică 124,7cc
Alezaj X Cursă 52,0 mm x 58,6 mm
Compresie 11,2 : 1
Putere maximă 11,0 kW (15,0PS) @ 9.000 rpm
Varianta cu putere limitată nu e disponibil
Cuplu maxim 12,4 Nm (1,25 kg-m) @ 8.000 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, Arc elicoidal cu disc multiplu
Carburator Injecţie electronică de benzină
Sistem de aprindere TCI (digital), Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală Lanţ
Fuel consumption 2,13 l/100km
CO2 emission 49 g/km

Şasiu

Cadru Deltabox din oţel
Sistem suspensie faţă Upside-down telescopic fork, Ø 41 mm
Cursă faţă 130 mm
Unghi rolă de direcţie 25Âş
Traseu 89 mm
Sistem suspensie spate Basculă, (suspensie tip braţ)
Cursă spate 114 mm
Frână faţă mono disc hidraulic , Ø 292 mm
Frână spate mono disc hidraulic, Ø 230 mm
Anvelopă faţă 100/80-17 M/C
Anvelopă spate 130/70-17 M/C

Dimensiuni

Lungime totală 1.955 mm
Lăţime totală 680 mm
Înălţime totală 1.065 mm
Înălţimea scaunelor 825 mm
Baza roţilor 1.355 mm
Gardă minimă la sol 155 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 140 kg / ABS 142 kg
Capacitate rezervor carburant 11,5 Litri
Capacitate rezervor ulei 1,15 Litri

Motor monocilindric, în 4 timpi, răcit cu lichid

Dispune de un motor 125cc, în 4 timpi, cu regim de turaţii înalte şi cursă scurtă, răcit cu lichid şi cutie de viteze cu 6 trepte cu schimbare uşoară pentru a permite accelerarea ultrasensibilă. Este echipată cu un sistem de injecţie a combustibilului de înaltă eficienţă - cel mai recent model YZF-R125 vă oferă o performanţă captivantă cu economie de combustibil senzaţională.

Componente de şasiu din aluminiu uşor

ADN-ul seriei R se vede clar în braţul oscilant din aluminiu extrem de puternic şi uşor, care garantează manevrarea cu precizie şi ţinuta de drum sigură. Braţul spate reproiectat oferă un confort sporit de pilotare, iar pedala de frână, maneta schimbătorului şi suporturile pentru tălpile pasagerului, toate din aluminiu, creează cele mai bune specificaţii din segmentul de piaţă al YZF-R125.

Instrumente LCD multifuncţionale

YZF-R125 este echipat unul dintre cele mai sofisticate panouri de instrumente LCD pe o motocicletă de 125cc. Afişajul său cuprinzător, cu iluminare de fundal, include un vitezometru digital cu tahometru tip bară, iar designul avansat include date privind nivelul şi consumul de combustibil, precum şi contoare de distanţă şi cursă.

Caroserie inspirată de R6

Carenajul cu faruri duble agresiv şi admisia de aer centrală creează un aspect care reflectă clar elementele clasei R în modelul YZF-R125. Carenajul faţă din noua generaţie, inspirat din R6, oferă acestui supersport de 125cc o senzaţie şi un aspect originale, iar caroseria aerodinamică vă permite să pilotaţi cu plăcere maximă.

Furci inversate de înaltă rigiditate

Asemenea modelului legendar R1 şi câştigătorului WSS, R6, modelul YZF-R125 este echipat acum cu furci faţă inversate care oferă niveluri mai mari de rigiditate pentru caracteristici de manevrabilitate precisă şi sensibilă. Pentru a spori influenţa seriei R, aripa faţă dispune de finisaj cu aspect de carbon, oferind modelului YZF-R125 un caracter robust.

Roţi uşoare create pentru curse

Roţile uşoare, recent create, utilizează un design cu mai multe spiţe, pentru curse, cu spiţe subţiri în formă de Y, care contribuie la o greutate redusă pentru a beneficia de suspensie sensibilă şi manevrabilitate precisă. Datorită pneului faţă de 100/80-17 şi pneului spate lat de 130/70-17, acest 125cc supersport este construit să taie turnantele.

Frâne de ultimă generaţie cu ABS opţional

Disponibil opţional cu ABS, sistemul de frânare faţă nou, avansat al modelului YZF-R125 este inspirat direct de modelele cu capacitate mai mare din seria R. Echipat cu un disc flotant de 297 mm în diametru, etrierul montat radial de ultimă generaţie este proiectat să ofere o performanţă de frânare puternică şi eficientă şi răspuns iniţial extraordinar.