YZF-R1

15.966 + TVA

Detalii

  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°
  • Sisteme foarte avansate de control electronic
  • Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date tridimensionale privind mişcările
  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare
  • Controlul ridicării roţii din faţă şi controlul demarării
  • ABS de curse/sistem unificat de frânare sensibil la înclinare
  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt
  • Greutate la plin de 199 kg
  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu
  • Roţi din magneziu şi rezervor de combustibil din aluminiu
  • Moduri de pilotare reglabile printr-un singur clic
  • Noi instrumente LCD Thin Film Transistor (TFT – tranzistor tip peliculă subţire)
Categorii de produse: , ,

Descriere

Yamaha YZF-R1. R1 suntem noi

Înarmată cu tehnologia MotoGP YZR-M1, un motor cu arbore cotit având manetoanele decalate la 90°, şasiul cu ampatament scurt şi sistemele electronice de înaltă tehnologie, R1 este gata să se conecteze la corpul tău şi să poarte cursele la următorul nivel.

Dezvoltat fără compromisuri pe baza tehnologiei MotoGP YZR-M1, modelul R1 este născut pentru pista de curse. 200 PS, 199 kg şi un ampatament de 1.405 mm: iată câteva date pe baza cărora vă puteţi face o idee despre capabilităţile acestui model. Însă această supermotocicletă este atât de specială graţie caracteristicilor care nu se văd.

Sistemul nervos central este o unitate de măsurare inerţială pe 6 axe, care detectează permanent mişcarea tridimensională a şasiului, asigurând controlul asupra tracţiunii, patinării, ridicării roţii din faţă, frânării şi demarării. Yamaha R1. R1 suntem noi.

Motor

Tip motor Răcit cu aer, 4 timpi, DOHC, 4-cilindri paraleli înclinaţi spre faţă, 4-supape
Capacitate cilindrică 998cc
Alezaj X Cursă 79,0 mm x 50,9 mm
Compresie 13,0 : 1
Putere maximă 147,1 kW (200,0PS) @ 13.500 rpm
Cuplu maxim 112,4 Nm (11,5 kg-m) @ 11.500 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Tip ambreiaj Umed, Disc multiplu
Carburator Injecţie de carburant
Sistem de aprindere TCI (digital), Electric
Sistem de transmisie Angrenaj constant, 6-viteze
Transmisie finală Lanţ

Şasiu

Cadru Deltabox din aluminiu
Sistem suspensie faţă Furci telescopice, Ø 43 mm
Cursă faţă 120 mm
Unghi rolă de direcţie 24Âş
Traseu 102 mm
Sistem suspensie spate Basculă, (suspensie de legătură)
Cursă spate 120 mm
Frână faţă discuri duble hidraulice , Ø 320 mm
Frână spate mono disc hidraulic, Ø 220 mm
Anvelopă faţă 120/70 ZR17M/C (58W)
Anvelopă spate 190/55 ZR17M/C (75W)

Dimensiuni

Lungime totală 2.055 mm
Lăţime totală 690 mm
Înălţime totală 1.150 mm
Înălţimea scaunelor 855 mm
Baza roţilor 1.405 mm
Gardă minimă la sol 130 mm
Greutate la plin (inclusiv plin de benzină şi de ulei) 199 kg
Capacitate rezervor carburant 17 Litri
Capacitate rezervor ulei 3,9 Litri

Motor de 200 PS cu arbore cotit cu manetoane decalate la 90°, dezvoltat pe baza modelului M1

Modelul R1 este propulsat de un motor de 998 cc, cu 4 cilindri, 4 supape şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°, care generează 200 PS fără a utiliza pistoane de presurizare a aerului. Derivat din modelul nostru premiat YZR-M1 MotoGP, arborele cotit cu manetoane decalate la 90° asigură o ordine de aprindere neuniformă de 270° - 180° - 90° - 180° ce generează un cuplu liniar înalt.
Chiulasă de înaltă compresie şi componente interne uşoare

Chiulasă de înaltă compresie şi componente interne uşoare

Pentru a obţine performanţe optime, motorul utilizează o chiulasă 13:1 de înaltă compresie, ce include o cameră de ardere în formă de prismă cu supape de admisie şi evacuare de diametru mare. Şi, pentru a oferi instantaneu un nivel înalt de putere şi cuplu liniar, modelul R1 este echipat cu biele din titan şi pistoane din aluminiu forjat.
Admisie de aer de mare volum

Admisie de aer de mare volum

Pentru o eficienţă optimă a admisiei, intrarea centrală de aer, similară cu cea a modelului YZR-M1, alimentează o cutie de vânt de mare capacitate, de 10,5 litri. Aerul din exterior este introdus forţat în pâlniile de control electronic al admisiei Yamaha (Yamaha Chip Controlled Intake – YCC-I), care îşi reglează lungimea în funcţie de turaţie motorului pentru a oferi caracteristici optime de putere şi un nivel înalt de performanţă aflată la dispoziţia pilotului.
Ţeavă de eşapament din titan şi tobă de eşapament de tip „patru în unu”

Ţeavă de eşapament din titan şi tobă de eşapament de tip „patru în unu”

Pentru putere maximă şi un cuplu liniar puternic, motorul cu arbore cotit având manetoanele decalate la 90° este echipat cu un sistem de eşapament uşor, de tip 4-2-1. Supapa de evacuare controlată de un servomotor reglează debitul de gaz pentru a asigura reacţii mai rapide şi o putere superioară a motorului, în timp ce toba de eşapament compactă, de tip „patru în unu”, contribuie la centralizarea masei şi emite o semnătură sonoră unică.
Şasiu Deltabox compact

Şasiu Deltabox compact

Şasiul Deltabox din aluminiu include un braţ oscilant structural lung, orientat în sus şi un şasiu spate din magneziu, evidenţiind moştenirea solidă preluată de R1 de la modelul de curse M1. Şasiul cu ampatament scurt, de 1.405 mm, şi greutatea la plin redusă a modelului R1, de numai 199 kg, oferă motocicletei un nivel înalt de agilitate şi sensibilitate pentru performanţe excelente în timpul curselor.
Carcasă inspirată de YZR-M1

Carcasă inspirată de YZR-M1

Cu admisia forţată de aer situată în poziţie centrală, parbrizul înalt şi poziţia joasă a farurilor, carena faţă aerodinamică a modelului R1 aminteşte fără echivoc de silueta modelului M1. Farurile compacte cu LED-uri sunt „ascunse” de o parte şi de alta a admisiei de aer, evidenţiind ADN-ul de motocicletă de curse, în timp ce luminile de poziţie gemene cu LED-uri oferă acestei supermotociclete un aspect cu adevărat unic.
Suspensii dezvoltate pentru curse

Suspensii dezvoltate pentru curse

Furca KYB de 43 mm, complet reglabilă, utilizează o punte faţă de diametru mare, de 25 mm, pentru o senzaţie de soliditate, în timp ce raportul echilibrat cu grijă dintre axul pivotului, axul pinionului de distribuţie şi lungimea braţului oscilant oferă performanţe stabile, precise şi eficiente de manevrare în timpul accelerării, frânării şi virajelor.
ABS cu sistem unificat de frânare

ABS cu sistem unificat de frânare

Discurile faţă duble de 320 mm şi etrierele monobloc ale modelului R1, la care se adaugă discul spate de 220 mm, sunt echipate cu un sistem ABS (sistem de frânare antiblocare) foarte sofisticat, sensibil la înclinare, precum şi cu sistemul unificat de frânare Yamaha care permite pilotului să obţină un nivel înalt de control în diferite situaţii de trafic rutier sau de pe pista de curse.