YZF-R1

15.966 + TVA

Detalii

  • Motor de 998 cc şi 200 PS, cu 4 cilindri şi arbore cotit cu manetoane decalate la 90°
  • Sisteme foarte avansate de control electronic
  • Unitate de măsurare inerţială pe 6 axe cu senzori giroscopici/de acceleraţie pentru date tridimensionale privind mişcările
  • Control al tracţiunii şi patinării sensibil la înclinare
  • Controlul ridicării roţii din faţă şi controlul demarării
  • ABS de curse/sistem unificat de frânare sensibil la înclinare
  • Şasiu Deltabox din aluminiu, cu ampatament scurt
  • Greutate la plin de 199 kg
  • Braţ oscilant structural orientat în sus/şasiu spate din magneziu
  • Roţi din magneziu şi rezervor de combustibil din aluminiu
  • Moduri de pilotare reglabile printr-un singur clic
  • Noi instrumente LCD Thin Film Transistor (TFT – tranzistor tip peliculă subţire)
Categorii de produse: , ,

Descriere

Yamaha YZF-R1. R1 suntem noi

Înarmată cu tehnologia MotoGP YZR-M1, un motor cu arbore cotit având manetoanele decalate la 90°, şasiul cu ampatament scurt şi sistemele electronice de înaltă tehnologie, R1 este gata să se conecteze la corpul tău şi să poarte cursele la următorul nivel.

Dezvoltat fără compromisuri pe baza tehnologiei MotoGP YZR-M1, modelul R1 este născut pentru pista de curse. 200 PS, 199 kg şi un ampatament de 1.405 mm: iată câteva date pe baza cărora vă puteţi face o idee despre capabilităţile acestui model. Însă această supermotocicletă este atât de specială graţie caracteristicilor care nu se văd.

Sistemul nervos central este o unitate de măsurare inerţială pe 6 axe, care detectează permanent mişcarea tridimensională a şasiului, asigurând controlul asupra tracţiunii, patinării, ridicării roţii din faţă, frânării şi demarării. Yamaha R1. R1 suntem noi.