F350

23.529 + TVA

Detalii

  • Puterea motorului V8 cu EFI (injecţie electronică de combustibil)
  • Control electronic exact al acceleraţiei/cuplării
  • Opţiune de comandă „Pornire/Oprire” dintr-o atingere
  • Indicatoare digitale instalate în reţea (convenţional şi premium)
  • Sincronizarea motorului (două/trei instalaţii)
  • Sistem de amortizare a comutării (SDS) pentru o comutare mai lină între treptele de viteză
  • Plajă de turaţii variabilă
  • Sistem de limitare a înclinării ca dotare standard
  • Protecţie antifurt Yamaha (Y-COP)
  • Sistem opţional de încărcare pentru două baterii
  • Alternator de mare randament
  • Senzor de control anti-detonaţie
Categorii de produse: , ,

Descriere

Soluţia unică de putere V8 pentru ambarcaţiunile mari

Creat pentru exigenţele ridicate ale ambarcaţiunilor mari de croazieră, motorul Yamaha F350 de 5,3 litri este un adevărat pionier tehnologic. Acest motor V8 în 4 timpi este motorul extern cu cea mai mare cilindree din lume, combinând niveluri unice de putere şi cuplu cu performanţele rafinate impuse de designul sofisticat al cocilor moderne.

Sistemul Yamaha de injecţie electronică a combustibilului (EFI) oferă performanţe line şi o eficienţă maximă a consumului de combustibil pe întreaga plajă de putere – şi în ciuda dimensiunilor şi puterii sale, tehnologiile Yamaha de reducere a greutăţii fac ca modelul F350 să fie, de asemenea, surprinzător de uşor şi de compact.

Pornirea este la fel de uşoară ca în cazul unui autovehicul, datorită sistemului PrimeStart™ şi tehnologiei digitale drive-by-wire care asigură un control precis.

Motor

Tip motor 4 timpi
Capacitate cilindrică 5.330 cmÂł
Nr. de cilindri/Configuraţie 60°-V8, 32-valve, DOHC
Alezaj X Cursă 94,0 mm x 96,0 mm
Randament al axului elicei la limită medie 257,4kW / 5.500 rpm
Limită de operare completă al acceleratorului 5.000 - 6.000 rpm
Sistem de ungere Carter umed
Sistem de alimentare cu combustibil IEB
Sistem de aprindere/avans TCI
Sistem de aprindere Electric cu pornire prin amorsare
Raport de demultiplicare 1,73 (26/15)

Dimensiuni

Înălţime recomandată a traversei bărcii X:637mm U:764mm
Greutate cu elice F350AETX: 356.0 kg, FL350AETX: 356.0 kg, F350AETU: 364.0 kg, FL350AETU: 364.0 kg
Capacitate rezervor carburant -
Capacitatea rezervorului de ulei 6,3 Litri

Caracteristici suplimentare

Control Drive By Wire (DBW)
Metoda asietă & înclinare Asietă & înclinare
Tambur de inducţie / Alternator 12V - 49A with rectifier/regulator
Limitator asietă (numai pentru cele cu control de la distanţă) Standard
Imobilizator motor YCOP
Elice Opţiuni disponibile
Model cu elice care se roteşte în sensul acelor de ceas Disponibil
Pilotarea în apele puţin adânci Standard
Digital Network Gauge II (LCD Color) Optiune
Digital Network Gauge (Rotund/Pătrat) Optiune
Cu turaţie variabilă RPM Cu DN Gauges sau eche m-f
Sistem de încărcare cu două baterii Optiune
Shift Dampener System (SDS) Optiune
Observaţie 1,

V8 de 5,3 litri, 60º, DOHC cu VCT

Acest motor puternic V8 include un sistem EFI sofisticat, pistoane forjate, uşoare şi 4 supape supradimensionate pe cilindru. Sistemul opţional dublu de încărcare a bateriilor - care încarcă simultan două baterii - permite existenţa unei rezerve de energie suficiente pentru pornirea motorului, chiar şi după perioade lungi de ralanti la turaţie joasă.
Compact şi uşor - în ciuda puterii sale extraordinare

Compact şi uşor - în ciuda puterii sale extraordinare

Programul curent de reducere a greutăţii desfăşurat de Yamaha a produs un sistem inovator integrat de evacuare, în cadrul căruia colectorul de evacuare este integrat în chiulasă. Alături de alte tehnologii de reducere a greutăţii şi de economisire a materialelor, aceasta a contribuit la crearea unui design de motor compact şi uşor, fără a compromite eficienţa şi performanţele.
Control electronic al acceleraţiei/cuplării „Drive-by-Wire” şi al plajei RPM

Control electronic al acceleraţiei/cuplării „Drive-by-Wire” şi al plajei RPM

Sistemul opţional cu reţea digitală vă poate crea cel mai confortabil şi mai plăcut control de care aţi beneficiat vreodată, inclusiv sincronizarea automată a motorului în instalaţiile de tip dublu/triplu şi controlul plajei de turaţii a motorului - un buton de tahometru reglează turaţia în paşi simpli de 50 RPM între 600 şi 1000.
Comandă „Pornire/Oprire” dintr-o atingere pentru mai multe motoare

Comandă „Pornire/Oprire” dintr-o atingere pentru mai multe motoare

Apăsarea unui singur buton permite pornirea sau oprirea instantanee a motoarelor la instalaţiile cu mai multe motoare. Panoul de comandă „Pornire/Oprire” dintr-o atingere, elegant şi practic, este utilizat împreună cu comutatorul principal cu cheie.
Reţea digitală II

Reţea digitală II

Datele privind motorul şi performanţele trebuie să fie clare şi precise - este ceea ce oferă aparatul nostru de măsură multifuncţional color. Compatibil numai cu sistemul de echipare propriu al Yamaha, ecranul său LCD complet color, de 5 inch, de înaltă rezoluţie, poate fi configurat pentru a afişa mai multe combinaţii de informaţii. Puteţi chiar instala un ecran special pentru a monitoriza modul Plajă de turaţii variabilă.
SDS (sistem de amortizare a comutării)

SDS (sistem de amortizare a comutării)

Utilizat iniţial pe modelele noastre mai mari, V8 şi V6, sistemul de amortizare a comutării (SDS) patentat de la Yamaha reprezintă o caracteristică care reduce semnificativ „clănţănitul” asociat de obicei angrenajelor cu roţi în mişcare. Un butuc din cauciuc şi o şaibă posterioară canelate absorb zgomotul şi vibraţiile, într-o soluţie proiectată meticulos care asigură schimbări de viteze mai line şi mai silenţioase.
Protecţie antifurt Yamaha (Y-COP)

Protecţie antifurt Yamaha (Y-COP)

Sistemul de imobilizare Y-COP unic de la Yamaha este simplu, uşor de utilizat şi deosebit de eficient – o telecomandă ingenioasă şi simplă blochează şi deblochează motorul prin simpla apăsare a unui buton. Acest lucru previne utilizarea motorului extern pentru o plimbare neautorizată, conferindu-vă siguranţă când lăsaţi ambarcaţiunea nesupravegheată.
Microcalculator ECM (modul de control al motorului)

Microcalculator ECM (modul de control al motorului)

Acest microcalculator este „creierul” ascuns în interiorul motorului. Acesta monitorizează permanent intrările şi setările de date, asigurând o funcţionare constantă şi optimizând timpii de aprindere, precum şi activarea automată a lămpilor de avertizare şi a sistemelor de protecţie. Un port de acces pentru computer aflat la îndemână permite distribuitorilor autorizaţi Yamaha să diagnosticheze orice problemă.